28
Κυρ, Απρ

ΠΔΕ453: Σύγχρονα Θέματα στο Μάρκετινγκ

  • Κωδικός / Course Code: ΠΔΕ453
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment: Διαδραστικές δραστηριότητες: 10% 2 εργασίες: 30% Τελική εξέταση: 60%
  • Διάρκεια Φοίτησης/ Length of Study: Εξαμηνιαία (εαρινό)/ Semi-annual (spring)
  • Κόστος/ Tuition Fees: 350 ευρώ
  • Επίπεδο Σπουδών/ Level: Προπτυχιακό/ Undergraduate
  • Προαπαιτούμενα/ Prerequisites: ΠΔΕ202

Ο στόχος της Θεματικής Ενότητας "ΠΔΕ453 – Σύγχρονα Θέματα στο Μάρκετινγκ" είναι η ανάπτυξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική ανάλυση των περιβαλλοντικών και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν τη διαφήμιση, καθώς και τον σχεδιασμό και ανάπτυξη στρατηγικών προβολής. Επίσης, παρουσιάζονται τα διάφορα μέσα και τρόποι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών αυτών.

Ένα από τα βασικά εργαλεία επικοινωνίας είναι συνάμα και οι προσωπικές πωλήσεις ιδιαίτερα σημαντικές για την προώθηση βιομηχανικών προϊόντων, για αυτό και παρουσιάζονται θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό, την οργάνωση, την στελέχωση και την λειτουργία του οργανισμού πωλήσεων.