08
Δευ, Δεκ

ΠΕΣ701B: Διατριβή Μάστερ ΙΙ

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ701B
  • ECTS: 20
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Σε περίπτωση που ο φοιτητής θέλει να ολοκληρώσει τη Διπλωματική Διατριβή σε ένα εξάμηνο (30ECTS), θα έχει την δυνατότητα να εγγραφεί και στις δύο Θεματικές Ενότητες (ΠΕΣ701A και ΠΕΣ701B) σε ένα εξάμηνο. Αυτή η περίπτωση αφορά τους φοιτητές με μερική φοίτηση, οι οποίοι θα ολοκληρώσουν το Πρόγραμμα σε χρονική περίοδο πέραν των 2 ακαδημαϊκών ετών. Για να μπορούν οι φοιτητές να εγγραφούν και στις δύο Θεματικές Ενότητες (ΠΕΣ701A και ΠΕΣ701B) σε ένα εξάμηνο θα πρέπει πρώτα να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς όλες τις άλλες Θεματικές του Προγράμματος Σπουδών.

Προαπαιτούμενες Θεματικές Ενότητες:

Προηγμένη κατηγορία:
ΠΕΣ500, ΠΕΣ501, ΠΕΣ502, ΠΕΣ503, ΠΕΣ521

Εφαρμοσμένη κατηγορία:
ΠΕΣ510, ΠΕΣ511, ΠΕΣ512, ΠΕΣ513, ΠΕΣ521

ΠΕΣ701A: Διατριβή Mάστερ I

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ701A
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Σε περίπτωση που ο φοιτητής θέλει να ολοκληρώσει τη Διπλωματική Διατριβή σε ένα εξάμηνο (30ECTS), θα έχει την δυνατότητα να εγγραφεί και στις δύο Θεματικές Ενότητες (ΠΕΣ701A και ΠΕΣ701B) σε ένα εξάμηνο. Αυτή η περίπτωση αφορά τους φοιτητές με μερική φοίτηση, οι οποίοι θα ολοκληρώσουν το Πρόγραμμα σε χρονική περίοδο πέραν των 2 ακαδημαϊκών ετών. Για να μπορούν οι φοιτητές να εγγραφούν και στις δύο Θεματικές Ενότητες (ΠΕΣ701A και ΠΕΣ701B) σε ένα εξάμηνο θα πρέπει πρώτα να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς όλες τις άλλες Θεματικές του Προγράμματος Σπουδών.

Προαπαιτούμενες Θεματικές Ενότητες:

Προηγμένη κατηγορία:
ΠΕΣ500, ΠΕΣ501, ΠΕΣ502, ΠΕΣ503, ΠΕΣ521

Εφαρμοσμένη κατηγορία:
ΠΕΣ510, ΠΕΣ511, ΠΕΣ512, ΠΕΣ513, ΠΕΣ521

ΠΕΣ642: Αρχιτεκτονική Προσανατολισμένη σε Υπηρεσίες

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ642
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Προ-Απαιτούμενα/Συν-Απαιτούμενα: 
Οι μαθητές αναμένεται να έχουν πολύ καλή κατανόηση της γλώσσας προγραμματισμού Java, καθώς το μάθημα θα εφαρμόζει πρακτικά παραδείγματα σχετικά με την Αρχιτεκτονική Προσανατολισμένη σε Υπηρεσίες (SOA), χρησιμοποιώντας κυρίως τεχνολογίες Java.
 
Στόχοι:
Αυτή η ενότητα θα διερευνήσει το θέμα της Υπολογιστικής με βάση τις Υπηρεσίες, με επίκεντρο την εισαγωγή και εκμάθηση διαφορετικών τεχνολογιών και αρχιτεκτονικών SOA που στηρίζουν την μοντελοποίηση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή υπηρεσιών. Έμφαση θα δοθεί στην εξέλιξη από Κατανεμημένα Συστήματα, με εισαγωγή στην τεχνολογία Java RMI (Επίκληση Απομακρυσμένων Μεθόδων), στις υπηρεσίες με την εισαγωγή στο σχεδιασμό και ορισμό του μοντέλου Υπηρεσίων Διαδικτύου και την χρήση πρότυπων ( SOAP, WSDL, UDDI) τα οποία βασίζονται στην γλώσσα XML. Το μάθημα θα παρέχει κατανόηση της εναλλακτικής τεχνολογίας Representational State Transfer (REST) για ανάπτυξη υπηρεσίων, η οποία κερδίζει γρήγορα αποδοχή ως η λύση η οποία εκμεταλλεύεται αποκλειστικά τα χαρακτηριστικά που έκαναν το διαδίκτυο επιτυχημένο. Επίσης θα δοθεί μια επισκόπηση σε προηγμένες τεχνικές SOA και WS-* επεκτάσεις οι οποίες αναφέρονται στη δεύτερη γενιά των προτύπων για Υπηρεσίες Διαδικτύου, και τέλος θα δοθεί μια εισαγωγή στην εξέλιξη της αρχιτεκτονικής SOA στην τρέχουσα κατάσταση της τεχνολογίας στον τομέα της έρευνας, με την ονομασία Υπολογιστική Νεφέλης. Σε γενικές γραμμές, αυτή η ενότητα έχει ως στόχο να παρέχει μια επισκόπηση των τεχνολογιών που υποστηρίζουν την ανάπτυξη κατανεμημένων συστημάτων για επιχειρήσεις με βάση την αρχιτεκτονική SOA. Πρόκειται για μια ενότητα η οποία βασίζεται στην έρευνα, και για αυτό τον λόγο δίνεται έμφαση σε «τεχνολογίες αιχμής». Ως εκ τούτου αναμένουμε το αναλυτικό περιεχόμενο του μαθήματος να τροποποιείται από έτος σε έτος λόγω της ταχείας εξέλιξης της έρευνας και των τεχνολογιών που αποτελούν μεγάλο μέρος του υλικού της ενότητας.

Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την ολοκλήρωση της θεματικής ενότητας οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση:
•    Να κατανοήσουν την φύση, τις έννοιες και τις τεχνικές του τομέα της αρχιτεκτονικής προσανατολισμένης σε υπηρεσίες.
•    Να επιδείξουν επαρκή προσόντα για την εκτέλεση ενός πρακτικού έργου με βάση την υπολογιστική προσανατολισμένη στις υπηρεσίες.
•    Να εφαρμόσει πρακτικά τις κατάλληλες τεχνολογίες για να λύσει ένα πρόβλημα ανάπτυξης στο πλαίσιο μιας επιχείρησης.
•    Να αξιολογεί κριτικά τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στην υπολογιστική προσανατολισμένη στις υπηρεσίες και στην Υπολογιστική Νεφέλης, στο πλαίσιο των σημερινών τάσεων για εφαρμογή της πληροφορικής σε επιχειρήσεις.

ΠΕΣ641: Επιχειρηματικά πρότυπα

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ641
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Παρέχει  μια άποψη προσανατολισμένη στις διαδικασίες  της επιχείρησης και των σχέσεών της τους προμηθευτές, τους πελάτες, και τους ανταγωνιστές:  διαδικασίες ως μέσα  για την επίτευξη των στρατηγικών στόχους και τον μετασχηματισμό του οργανισμού, διαδικασίες ανάλυσης, σχεδίασης, υλοποίησης, έλεγχου  και παρακολούθησης, διαδικασίες ως μέσο επίτευξης συμμόρφωσης, αντίκτυποι στην εργασία , ο ρόλος του προγραμματισμού των επιχειρηματικών πόρων (enterprise resource planning, ERP) της διαχείρισης αλυσίδας ανεφοδιασμού (supply chain management SCM), και των συστημάτων διαχείρισης σχέσης πελατών (customer relationship management CRM). Το συνεχές των  διαδικασιών: από δομημένες σε μη δομημένες διαδικασίες. Αντίκτυπος στις πρακτικές εργασίας. Ο ρόλος των συστημάτων στο μετασχηματισμό των οργανώσεων και των αγορών: σφαιρικές προοπτικές.

Μαθησιακά αποτελέσματα:
Με το τέλος του μαθήματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν και να κατανοήσουν το ρόλο των διαδικασιών σε ένα ανταγωνιστικό  περιβάλλον,  πώς οι διαδικασίες ενσωματώνουν τις εσωτερικές λειτουργίες της εταιρίας και επιτρέπουν στην εταιρία  για να αλληλεπιδράσουν με το περιβάλλον της.  Θα είναι επίσης σε θέση να αναγνωρίσουν, να διαμορφώσουν, και να βελτιώσουν  τις διαδικασίες για να επιτύχουν τους στόχους αποδοτικότητας και συμμόρφωσης, όπως και να κατανοήσουν το ρόλο  των συστημάτων ERP, SCM, και CRM ως συστατικά της επιχειρηματικής αρχιτεκτονικής.

ΠΕΣ640: Αρχές και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ640
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Πολλές επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι οι ηγετική τους προοπτική στην αγορά εξαρτάται σε μικρό ή μεγάλο βαθμό από την ψηφιακή καινοτομία. Για παράδειγμα, το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρίας Netflix βασίζεται στην συνεχή ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών για να ανταγωνιστεί ‘κλασσικές’ εταιρίες στο χώρο της ψυχαγωγίας. Η Ford έχει συνειδητοποιήσει ότι ο μελλοντικός ανταγωνισμός της θα προκύψει μέσα από εταιρίες όπως η Facebook ή η Google, ενώ η εταιρία Local Motors ταράζει το status quo της αυτοκινητοβιομηχανίας χρησιμοποιώντας crowdsourcing και 3D printing.
 
Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές στις αλλαγές/μετασχηματισμούς που μπορεί να φέρει στην επιχειρηματικότητα η ψηφιακή καινοτομία. Οι αλλαγές αυτές βασίζονται σε τεχνολογικές τάσεις, οι οποίες δημιουργούν δυναμικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα, και κατευθύνουν την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών προσεγγίσεων. Η αξιολόγηση αυτών των αλλαγών γίνεται στα πλαίσια των επακόλουθων (πιθανώς εκτεταμένων) μετασχηματισμών που θα πρέπει να γίνουν στην στρατηγική και στις λειτουργίες ενός οργανισμού, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα.

ΠΕΣ632: Εκπαιδευτική τεχνολογία

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ632
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Σκοπός της ΘΕ ΠΕΣ 632 «Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Αρχές και Συστήματα ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»  είναι η συστηματική προσέγγιση της  επίλυσης  προβλημάτων  για βελτίωση  της  διδασκαλίας και της μάθησης με την εφαρμογή της τεχνολογικής γνώσης και ειδικότερα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση.  Η εξοικείωση με τις βασικές αρχές της εφαρμογής ψηφιακών συστημάτων στην εκπαίδευση με έμφαση στην τυπική, μη-τυπική εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση.

Για το σκοπό  αυτό εξετάζεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση αποτελεσματικής ενσωμάτωσης της τεχνολογίας των Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων στην Εκπαίδευση. Μελετώνται κριτήρια ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης των συστημάτων αυτών με βάση τις θεωρίες μάθησης  και μοντέλα ενσωμάτωσης για τη σχεδίαση της διδασκαλίας και της μάθησης. Δίνεται έμφαση στο μοντέλο Μαθησιακού Σχεδιασμού  και μελετώνται, οι προδιαγραφές, οι αρχιτεκτονικές και τα εργαλεία μαθησιακής σχεδίασης καθώς και μελέτες περιπτώσεων επιτυχημένης εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Οι φοιτητές/τριες  καλούνται να υποστηρίξουν την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση ανάλογα με τη θεωρία μάθησης στις οποίες στηρίζοντα τα διδακτικά μοντέλα που επιλέγουν σε κάθε περίπτωση. Αναλύονται επιμέρους κατηγορίες συστημάτων και στρατηγικές ενσωμάτωσης της τεχνολογίας που βασίζονται σε κάθε διδακτικό μοντέλο, Παρουσιάζονται τρόποι αξιολόγησης και επιλογής τεχνολογικών εργαλείων ή συνδυασμών τους για την υποστήριξη διαφορετικών διδακτικών μοντέλων, στρατηγικών, μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας και μάθησης. Γίνεται επίδειξη καλών πρακτικών αξιοποίησης επιλεγμένων προηγμένων ψηφιακών πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων στη δια ζώσης και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τέλος, μέσω της εκπόνησης κατάλληλα σχεδιασμένων εργαστηριακών ασκήσεων, οι φοιτητές/τριες αναμένεται να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία, δεξιότητες και στάσεις  σε θέματα σχεδίασης, υλοποίησης και αξιολόγησης τεχνολογικά υποστηριζόμενων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.

ΠΕΣ631: Εξ αποστάσεως Μάθηση – Τεχνολογίες και Μεθοδολογίες

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ631
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

-

ΠΕΣ630: Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ630
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Σκοπός της ΘΕ ΠΕΣ 630 «Μαθησιακή Σχεδίαση – Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού» είναι η συστηματική προσέγγιση της διαδικασίας σχεδίασης μαθημάτων (Units of Learning) και ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού με τη χρήση ενός συστήματος τεκμηριωμένων αρχών, μεθοδολογιών και τεχνικών, με τη βοήθεια των οποίων μπορούμε να αναπτύξουμε ποιοτικά Μαθησιακά Σχέδια και να διαχειριστούμε αποδοτικά τον κύκλο ζωής τους. Κεντρική θέση στη Θεματική Ενότητα έχει η μεθοδολογία Learning Design που ξεκίνησε από το Open University of Netherlands και στην συνέχεια αναπτύχθηκε στο IMS Global Learning Consortium. Δίνονται οι απαραίτητες εισαγωγικές έννοιες, ορισμοί και παρουσιάζεται το μοντέλο Μαθησιακού Σχεδιασμού, οι προδιαγραφές, οι αρχιτεκτονικές και τα εργαλεία μαθησιακής σχεδίασης. Δίνεται έμφαση στη σχεδίαση μαθημάτων e-learning με τη μεθοδολογία LD και μελετώνται περιπτώσεις καλής εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική πράξη.
Επιπλέον στόχοι είναι

  • Η άσκηση σε εργαλεία ΤΠΕ μαθησιακής σχεδίασης
  • Η σύνδεση (‘ευθυγράμμιση’) μαθησιακών στόχων (περιεχομένου), μεθόδου και αξιολόγησης στο πλαίσιο της αξιοποίησης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση,
  • Η βιωματική και όχι μονο βιβλιογραφική γνωριμία με καινοτόμους μεθόδους διδασκαλίας με ΤΠΕ (παιχνίδι ρόλων, debate, ομοιότητες και διαφορές, …)
  • Η άσκηση στη μελέτη επιστημονικών άρθρων (στα αγγλικά)

 
Τέλος βασικός στόχος της ΘΕ αυτής είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα και συγκεκριμένα:

  • Επικοινωνία και έκφραση
  • Κριτική στάση κατά τη μελέτη
  • Αυτόνομη μάθηση και Ενεργητική στάση στη μάθηση: το μάθημα δίνει την ευκαιρία αλλά και απαιτεί από τον φοιτητή να επιλέξει συνειδητά (σε ένα ευρύ γνωστικό πλαίσιο) πού θέλει να εστιάσει τη μάθησή του
  • Μεταγνωστικές δεξιότητες: Αναστοχασμός

ΠΕΣ622: Διαχείριση Κινδύνων Ασφαλείας Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ622
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Στόχος του μαθήματος είναι η απόκτηση θεωρητικής και πρακτικής γνώσης, σε διοικητικό και τεχνικό επίπεδο, για την αξιολόγηση και διαχείριση της ασφάλειας και των σχετικών ρίσκων στα πληροφορικά συστήματα. Το μάθημα θα καλύψει θεμελιώδεις έννοιες και τεχνικές που εφαρμόζονται στη διαδικασία διαχείρισης ρίσκου, μεθοδολογίες και πρότυπα διαχείρισης ρίσκου και θα παρουσιάσει εφαρμογή της διαδικασίας διαχείρισης ρίσκου σε ένα υφιστάμενο πληροφορικό σύστημα.

Μαθησιακό αποτέλεσμα/Learning outcomes:
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν:

•    Κατανόηση της ανάγκη για αξιολόγηση ρίσκου και την ανάγκη για την ύπαρξη ασφάλειας στα πληροφορικά συστήματα
•    Κατανόηση και πρακτική γνώση γιαν να μπορούν να εφαρμόζουν τεχνικές ασφάλειας κατα τη διαδικάσία ανάλυσης ρίσκου
•    Εξοικοίωση με τις μεθοδολογίες, πρότυπα και νομοθεσία διαχείρισης και ανάλυσης ρίσκου καθώς επίσης και με την εφαρμογή τους
•    Ικανότητα να αξιολογήσουν την ασφάλεια σε ένα πληροφορικό σύστημα, να αναγνωρίσουν απειλές και τρωτά σημεία και να εφαρμόζουν τεχνικές ασφάλειας για την ενίσχυση της ασφάλειας και προστασίας του συστήματος
•    Γνώσεις για να σχεδιάζουν και καθοδηγούν την υλοποίηση της πολιτικής ασφάλειας ενός οργανισμού σε διοικητικό και τεχνικό επίπεδο

ΠΕΣ621: Κρυπτογραφία

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ621
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Αντικείμενο της Θεματικής Ενότητας της Κρυπτογραφίας είναι οι βασικές έννοιες, αρχές και εφαρμογές των κρυπτογραφικών συστημάτων. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα καλυφθούν θέματα κρυπτογράφησης ιδιωτικού και δημόσιου κλειδιού, θα παρουσιαστούν οι πλέον διαδεδομένοι αλγόριθμοι κρυπτογράφησης, τα χαρακτηριστικά ασφαλείας τους, ενώ επίσης θα δοθεί έμφαση σε συναφή θέματα όπως οι συναρτήσεις κατακερματισμού και οι ψηφιακές υπογραφές. Περαιτέρω, θα γίνει επισκόπηση σε σύγχρονα ζητήματα που άπτονται του ευρύτερου πλαισίου της κρυπτολογίας, καθώς επίσης και παρουσίαση των ανοιχτών ερευνητικών προβλημάτων του χώρου.


Μαθησιακό αποτέλεσμα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας οι φοιτητές θα αποκτήσουν:

  • Κατανόηση των σημαντικότερων κρυπτογραφικών αλγορίθμων και συστημάτων, των αρχών σχεδίασή τους, των μειονεκτημάτων και των πλεονεκτημάτων τους
  • Ικανότητα για την αξιολόγηση κρυπτογραφικών αλγορίθμων και πρωτοκόλλων ασφάλειας, με αναγνώριση των ευπαθειών αλλά και των τρόπων αντιμετώπισής τους.
  • Ικανότητα διασύνδεσης των διαφόρων κρυπτογραφικών σχημάτων  προκειμένου να επιτυγχάνονται ταυτοχρόνως εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα και αυθεντικοποίηση
  • Ικανότητα αναγνώρισης της βέλτιστης κρυπτογραφικής λύσης για την κάθε εφαρμογή
  • Γνώση των σύγχρονων ερευνητικών τάσεων και προκλήσεων του χώρου

ΠΕΣ620: Ασφάλεια Υπολογιστών και Δικτύων

  • Κωδικός / Course Code: ΠΕΣ620
  • ECTS: 10
  • Τρόποι Αξιολόγησης / Assessment:

    -

Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση βασικών εννοιών στα θέματα ασφάλειας στα δίκτυα και στους υπολογιστές και η απόκτηση γνώσης για τις διαδικασίες, τεχνικές και τεχνολογίες ασφάλειας που εφαρμόζονται ώστε να επιτευχθεί ένα ασφαλές δίκτυο/σύστημα. Το μάθημα θα αναλύσει τις απαιτήσεις ασφάλειας και τις επιθέσεις που απειλούν την ομαλή λειτουργία ενός πληροφορικού συστήματος/δικτύου καθώς επίσης θα ενημερώσει για τους τρόπους προληψης, προστασίας, αναγνώρισης και αντιμετώπισης κακόβουλων επιθέσεων χρησιμοποιώντας κατάλληλες τεχνολογίες και εργαλεία ασφάλειας.

Μαθησιακό αποτέλεσμα/ Learning outcomes:

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν
•    Κατανόηση των θεωρητικών εννοιών ασφάλειας και πρακτική εμπειρία στο σχεδιασμό ασφαλών δικτύων και πληροφορικών συστημάτων
•    Ικανότητα να εφαρμόζουν σωστές πρακτικές για αναβάθμιση της ασφάλειας στα δίκτυα
•    Γνώσεις για να χρησιμοποιήσουν/δημιουργήσουν λογισμικά εφαρμογών για την προστασία ενός συστήματος 
•    Κατανόηση των απαιτήσεων ασφάλειας στα πληροφορικά συστήματα, των κινδύνων και των απειλων και θα μπορούν να αναλύσουν προβλήματα ασφάλειας σε ένα δίκτυο/σύστημα/εφαρμογή
•    Γνώσεις για να εφαρμόζουν συγκεκριμένες τεχνικές και τεχνολογίες ασφάλειας για να επιλύσουν συγκεκριμένα προβλήματα ασφάλειας
•    Γνώσεις για το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο και πρότυπα ασφάλειας καθώς επίσης και για την εφαρμογή τους
•    Εκτιμήσουν την εφαρμογή των τεχνικών και των τεχνολογιών ασφάλειας για την πρακτική επίλυση προβλημάτων ασφαλείας στα δίκτυα και πληροφορικά συστήματα

Περισσότερα Άρθρα …