Κυκλοφόρησε η νέα μονογραφία του Δρ. Κ. Μαστροθανάση, ΣΕΠ στο ΑΠΚΥ, «Έντεχνες διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία, την αξιολόγηση και τον αναγνωστικό εγγραμματισμό»
Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Παπαζήση το νέο βιβλίο του Δρ. Κωνσταντίνου Μαστροθανάση, μέλους του συνεργαζόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, και συντονιστή Θ.Ε., με τίτλο «Έντεχνες διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία, την αξιολόγηση και τον αναγνωστικό εγγραμματισμό» (ISBN: 978-960-02-4524-0).
Το βιβλίο, σε 462 σελίδες, εξετάζει πώς η ανάγνωση μπορεί να μετατραπεί σε μια ζωντανή, καλλιτεχνική εμπειρία, όπου κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να εκφραστεί δημιουργικά και να διαμορφώσει τη γλωσσική και προσωπική του ταυτότητα μέσα από τις τέχνες και το θέατρο. Σε μια εποχή όπου το σχολείο καλείται να αναδείξει τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τον διάλογο των πολιτισμών, το έργο φέρνει στο προσκήνιο έναν νέο τρόπο σκέψης για τη μάθηση και την αξιολόγηση στον αναγνωστικό εγγραμματισμό. Με οδηγό τις παραστατικές τέχνες και το εφαρμοσμένο θέατρο, η ανάγνωση αναδεικνύεται ως ουσιαστικά βιωματική εμπειρία που ενισχύει την προσωπική έκφραση, καλλιεργεί την ενσυναίσθηση και μετασχηματίζει την εκπαιδευτική διαδικασία σε χώρο δημιουργίας και αυτογνωσίας. Θεωρία και πράξη συναντώνται μέσα από έντεχνες διαπολιτισμικές προσεγγίσεις, μελέτες περίπτωσης και εφαρμοσμένα παραδείγματα, παρέχοντας σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές και ερευνητές πολύτιμα εργαλεία για μια σχολική τάξη ανοιχτή στη διαφορετικότητα και τη χαρά της μάθησης. Το βιβλίο προλογίζει η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου, κα Μαρία Κλαδάκη.
Ο Δρ. Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης είναι δάσκαλος, διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αιγαίου και μεταδιδακτορικός ερευνητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Προϊστάμενος του ΚΕΠΕΑ Βοιωτίας και επιμορφωτής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στα Νέα Προγράμματα Σπουδών της Θεατρικής Αγωγής και στην Εισαγωγική Επιμόρφωση νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών. Ως επόπτης της εθνικής ομάδας εμπειρογνωμόνων του Ι.Ε.Π., συμμετέχει στον μετασχηματισμό των προγραμμάτων σπουδών της Μουσικής και της Θεατρικής Αγωγής σε διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα ανοικτού κώδικα με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν το εφαρμοσμένο θέατρο στην εκπαίδευση, την υγεία και την ευημερία.