30
Τρι, Απρ

[22+23 Απριλίου 2024] Γλωσσολογία και Γραμματισμοί: Ανοικτές διαλέξεις στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού προγράμματος «Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία»

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ) επισκέπτεται η Χρυσούλα Δούρου, φιλόλογος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με απόσπαση στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.), για ένα σύντομο πρόγραμμα διδασκαλίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+. Οι επιμέρους διαλέξεις, οι οποίες είναι ανοιχτές στη φοιτητική κοινότητα του ΑΠΚΥ και σε κάθε ενδιαφερόμενο φιλόλογο, εκπαιδευτικό και πολίτη, θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα και την Τρίτη 22 και 23 Απριλίου 2024.


  • Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 | 14:00 – 16:00

Υβριδικές Διαλέξεις: 1) «Ο ορισμός των λέξεων: είδη και χαρακτηριστικά», 2) «Παράγοντες που επιδρούν στην ικανότητα ορισμού των λέξεων»

Για διά ζώσης παρακολούθηση: Κεντρικό κτίριο ΑΠΚΥ (Λεωφόρος Γιάννου Κρανιδιώτη 33, 2220 Λατσιά)

Σύνδεσμος για διαδικτυακή παρακολούθηση: https://tinyurl.com/w83nj23j


  • Τρίτη 23 Απριλίου 2024 | 14:00 – 16:00

Τηλεδιαλέξεις: 1) «Η ικανότητα ορισμού μεταξύ μονόγλωσσων και δίγλωσσων (Γ1 Τουρκική, Γ2 Ελληνική) ομιλητών», 2) «Διδακτικές εφαρμογές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων ορισμού»

Σύνδεσμος για διαδικτυακή παρακολούθηση: https://tinyurl.com/w83nj23j


Η Χρυσούλα Δούρου έχει υλοποιήσει με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών τη διδακτορική της διατριβή και στη συνέχεια τη μεταδιδακτορική της έρευνα στο Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δ.Π.Θ. με τίτλο: «Η ικανότητα ορισμού λέξεων μεταξύ μονόγλωσσων και δίγλωσσων (Γ1 Τουρκική, Γ2 Ελληνική) ομιλητών της Θράκης». Υπήρξε μέλος ερευνητικών προγραμμάτων του ιδίου πανεπιστημίου (1. Ποικιλίες της ελληνικής ως γλώσσας πολιτισμικής κληρονομιάς: Δημιουργία σώματος κειμένων και συγκριτική μελέτη  του τμήματος Ελληνικής, 2. Εικονογραφημένο Λεξικό Φυσικής για το Σχολείο: Δημιουργώντας κόμβους έρευνας και καινοτομίας για τον επιστημονικό και γλωσσικό και ακαδημαϊκό γραμματισμό στη βασική εκπαίδευση), καθώς και μέλος της συγγραφικής ομάδας του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών για την Ελληνική ως Δεύτερη Γλώσσα, στο πλαίσιο του  έργου «Εκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών με Μεταναστευτική Βιογραφία – Αναλυτικό Πρόγραμμα-Διαγνωστικά Δοκίμια», που εκπονήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας  και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. Έχει προφορικές εισηγήσεις σε συνέδρια, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.