Προφίλ - Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Open University of Cyprus

Sidebar

31
Σαβ, Οκτ
Θανάσης Χατζηλάκος
Θανάσης Χατζηλάκος
Καθηγητής
Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα
Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών
...
00 357-22 411 962
-
-

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Δρ. Θανάσης Χατζηλάκος είναι Καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων (Εκπαιδευτική Τεχνολογία) στο ΑΠΚΥ, Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο και στο Πολυτεχνείο Λωζάννης και μέλος του Συμβουλίου του ΑΠΚΥ (2018-σήμερα). Διευθύνει, επίσης, το Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο ΑΠΚΥ.

Διετέλεσε μέλος της ομάδας εργασίας του Συμβουλίου της Ευρώπης για την εκπαίδευση στην κοινωνία της επικοινωνίας (2002-2004) και εθνικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της ΕΕ (2002-2005), Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογίας Λογισμικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) (2000-2007) και Κοσμήτορας Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας.

Σπούδασε στο Harvard (1971-1976) και εργάστηκε στη βιομηχανία πριν λάβει το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας (1986, βάσεις δεδομένων). Μέχρι το 2007 ήταν ερευνητής στο Ερευνητικό και Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών, όπου ίδρυσε και διεύθυνε τους τομείς εκπαιδευτικής τεχνολογίας και e-learning και την Ερευνητική Μονάδα «Εφαρμοσμένα Πληροφοριακά Συστήματα». Σχεδίασε και διεύθυνε (1996-2001) το πρόγραμμα «Οδύσσεια» για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δημοσίευσε πέραν των 100 άρθρων σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Συμμετείχε και διεύθυνε πέραν των 50 ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

 

ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία
  • Πληροφοριακά συστήματα μεγάλης κλίμακας
  • Σχεδίαση Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων για την εκπαίδευση, πολυμέσα και χωρικά συστήματα
  • Τεχνολογίες και μεθοδολογία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ/ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

  • Μέλος του Συμβουλίου του ΑΠΚΥ (2018-σήμερα).
  • Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΠΚΥ (2011-2014).
  • Μέλος του Κυπριακού Συμβουλίου Έρευνας (2010-2015).
  • Επικεφαλής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, ΑΠΚΥ.
  • Μέλος Δ.Σ. Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών.
  • Μέλος Δ.Σ. Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας.
  • Μέλος Δ.Σ. ΈρευνΑνάπτυξη ΑΕ.
  • Διευθυντής ΕΙΡΜΟΣ ΕΠΕ και ΑΜBER AE.
  • Προϊστάμενος Νέων Τεχνολογιών, ΑΓΕΤ Ηρακλής.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  • Hadzilacos, N. Yiannoutsou, W. Müller, S. Rebholz, N. Otero (2018), “Only for the Rich? “Accessible classroom infrastructure for the maker movement, WS5: STEAM Learning in Formal and Informal Settings via Craft and Maker Projects”, (eCraft2Learn workshop - https://project.ecraft2learn. eu/idc-workshop/), Proc. 2018 ACM Interaction Design and Children (IDC ‘18) Conference, Trondheim, Norway.
  • Adamides, G., Christou, G., Katsanos, C., Xenos, M. and Hadzilacos, Th. (2014) “Usability Guidelines for the Design of Robot Teleoperation: A Taxonomy”, IEEE Transactions on Human-Machine Systems, Vol. 45(2), pp. 256-262.
  • Mavroudi A., Hadzilacos Th. (2013), “Learning Needs Analysis of Collaborative E-classes in Semi-formal Settings: the REVIT Example”, The International Review of Research in Open and Distance Learning–IRRODL, 14(5), pp. 211-239.
  • Hadzilacos Th., (2003), “The Processes of Learning and Teaching in the Communication Society”, pp. 113- 208 in “Learning and Teaching in the Communication Society”, Council of Europe Publishing, ISBN 92-871-5331-0.
  • Megalou, E. & Hadzilacos, Th. (2003), “Semantic Abstractions in the Multimedia Domain”, IEEE Trans on Data and Knowledge Engineering, Vol. 15(1), Jan/Feb 2003, pp. 136-160.

https://www.researchgate.net/profile/Thanasis_Hadzilacos

https://ouc.academia.edu/ThanasisHadzilacos

https://scholar.google.com/citations?user=ThanasisHadzilacos