Προφίλ - Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Open University of Cyprus

Sidebar

01
Πεμ, Οκτ
Πέτρος Πασιαρδής
Πέτρος Πασιαρδής
Καθηγητής
Επιστήμες της Αγωγής
Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης
...
00 357-22 411 972
-

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

O Δρ. Πέτρος Πασιαρδής είναι Καθηγητής Εκπαιδευτικής Ηγεσίας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Tο 1996 εργάστηκε ως Σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Eλλάδος σε θέματα εκπαιδευτικής διοίκησης και πολιτικής και ως σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας για θέματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του εκπαιδευτικού έργου. Επίσης, εργάστηκε ως Kαθηγητής, Επισκέπτης Καθηγητής και Ερευνητής στην Eκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση σε διάφορα πανεπιστήμια των ΗΠΑ (Πανεπιστήμια στο Τέξας), της Ευρώπης (Lincoln University, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, University of Munster) και της Αφρικής (University of Stellenboch, University of Praitoria), ενώ το 2013-14 και το 2019 (Ιανουάριος – Ιούνιος) διετέλεσε Επισκέπτης Καθηγητής στο Κέντρο Ανάπτυξης Διευθυντικών Στελεχών του Umeå University στη Σουηδία.

Eίναι μέλος των επιτροπών εκδόσεων και κριτής άρθρων πολλών επιστημονικών περιοδικών, όπως Educational Management, Administration and Leadership, International Studies in Educational Administration, Leadership and Policy in Schools και International Journal of Educational Management και είναι εξωτερικός εξεταστής για διδακτορικές διατριβές πανεπιστημίων της Aγγλίας, Aυστραλίας, Iνδιών και Νοτίου Αφρικής.

Έχει δημοσιεύσει πάνω από 100 άρθρα σε αμερικανικά, αγγλικά και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, καθώς και αριθμό βιβλίων στην Ελληνική και στην Αγγλική.

Ο Καθηγητής Πασιαρδής διετέλεσε Πρόεδρος του Commonwealth Council for Educational Administration and Management για την περίοδο 2004-2008. Το 2008, υπήρξε ένας από τους εκδότες και συγγραφείς του διεθνούς τόμου «International Handbook on the Preparation and Development of School Leaders». Το 2014 έχει εκδοθεί το βιβλίο του «Modeling School Leadership Across Europe: In Search of New Frontiers» από τις εκδόσεις Springer, ενώ το 2016 εκδόθηκε το βιβλίο του «Successful School Leadership: International Perspectives» (μαζί με τον Olof Johansson) από τις εκδόσεις Bloomsbury Publications. Eπίσης, μαζί με τη σύζυγό του, Γεωργία Πασιαρδή, έχει συγγράψει βιβλίο με τίτλο «Aποτελεσματικά Σχολεία: Πραγματικότητα ή Oυτοπία», που εξεδόθη από τον εκδοτικό οίκο GutenbergTυπωθήτω το 2000.

Διετέλεσε Αντιπρόεδρος του Κυπριακού Συμβουλίου Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών (ΚΥ.Σ.Α.Τ.Σ.).

 

ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

  • Προγραμματισμός και Σχεδιασμός στην Εκπαίδευση
  • Αποτελεσματική Εκπαιδευτική Ηγεσία και Αποτελεσματικά Σχολεία
  • Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων
  • Αξιολόγηση Προσωπικού και Προγραμμάτων

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ/ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

  • Κοσμήτορας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του ΑΠΚΥ (Ιούνιος 2017-Ιανουάριος 2019, Σεπτέμβριος 2019-σήμερα).
  • Πρόεδρος (2011-2013) Επιτροπής Έρευνας, ΑΠΚΥ και Αντιπρόεδρος (2010 -2011).
  • Πρόεδρος Επιτροπής Σπουδών, ΑΠΚΥ (Σεπτέμβριος 2016-σήμερα).
  • Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος στο ΑΠΚΥ του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Επιστήμες της Αγωγής” (2007- 2009, 2011-2013, 2016-2017) και του Προπτυχιακού Προγράμματος “Αστυνομικές Σπουδές” (Απρίλιος 2015 - Ιανουάριος 2019).
  • Πρόεδρος του Commonwealth Council for Educational Administration and Management (2004-2008).
  • Αντιπρόεδρος του ΚΥΣΑΤΣ (2014-2018).

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  • Brauckmann, S. and Pashiardis, P. (2019). “El hacer y la formación de líderes educativos en un mundo glocalizado: de la convergencia a la divergencia (The Making and Shaping of Educational Leaders in a Glocalized World: From Convergence to Divergence)”, In Díaz Delgado, Miguel Ángel, and Veloso Rodríguez, Ariadna (eds.), Modelos de investigación en liderazgo educativo, una revision internacional (Research models in Educational Leadership, an International Review) (pp. 47-82). Ciudad de México, México: Instituto de Investigaciones sobre la Universidad y la Educación, Centro Cultural Universitario, Universidad Nacional Autónoma de México. (in Spanish).
  • Pashiardi, G. and Pashiardis, P. (2019). “Teachers’ Training in Cyprus: Past, Present and Future Issues”, In K. G. Karras & C. C. Wolhuter (eds.) International handbook of teacher education: Revised and Augmented Edition, (pp. 385-397). Nicosia, Cyprus: HM Studies and Publishing. (in English).
  • Pashiardis, P. & Brauckmann S. (2019). “New Public Management in Education: A Call for the Edupreneurial Leader?”, Leadership and Policy in Schools, 18(3), pp. 485-499. DOI: 10.1080/15700763.2018.1475575.
  • Pashiardis, P. (2014) (ed.), “Modelling School Leadership Across Europe: In Search of New Frontiers”, Dordrecht, Heidelberg, New York, London: Springer.
  • Pashiardis, P. and Johansson, O. (2016) (eds.), “Successful School Leadership: International Perspectives”, London, Oxford, New York, New Delhi, Sydney: Bloomsbury.

https://www.researchgate.net/profile/Petros_Pashiardis

http://www.igi-global.com/affiliate/petros-pashiardis/268966