Διαδικτυακά Σεμινάρια στα Social Media
Τα Σεμινάρια

Επισκόπηση Θεματικής Ενότητας Σπουδών

Δημιουργία περιεχομένου στα social media (για marketing/brand managers και directors)
SMS 17
Ιορδανίδου Σοφία
Πως παράγουμε ψηφιακό περιεχόμενο για τα Social Media. Τι θέλω να πω και να δείξω με αυτό που γράφω και επιλέγω, πως αναρτώ και παρακινώ τη συμμετοχή του κόσμου.   Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν:

1.1. Content. Τι συνιστά περιεχόμενο και γιατί: δηλώσεις, σχόλια, φωτό, κείμενα, κ.λ.π.

1.2. Kείμενο: τι θέλω να πω για τη μάρκα που διαχειρίζομαι με αυτό που γράφω, πως το γράφω, πως προ(σ)καλώ τον αναγνώστη, πως παρακινώ τον δέκτη να αντιδράσει, κ.λ.π. 

1.3. Φωτό: τι θέλω να δείξω για τη μάρκα που διαχειρίζομαι με τη φωτό που επιλέγω, πως επιλέγω, πως αναρτώ, που μπορώ να βρω υλικό.

1.4.  Videos: τι θέλω να δείξω για τη μάρκα που διαχειρίζομαι με το βίντεο που επιλέγω, πως επιλέγω, πως αναρτώ, που μπορώ να βρω υλικό.  

1.5. Links: τι θέλω να δείξω για τη μάρκα που διαχειρίζομαι με το link που επιλέγω, πως επιλέγω, πως αναρτώ, που μπορώ να βρω υλικό.  

1.6 Σχεδιασμός στρατηγικής περιεχομένου για την επιτυχημένη παρουσία της μάρκας που διαχειρίζομαι: τι να ανεβάζω, πόσο συχνά, τι θέλω να πω συνολικά με αυτά που ανεβάζω, τι εικόνα θέλω να χτίσω, πως απαντώ στα σχόλια. 


Διάρκεια: 5 εβδομάδες

Κόστος ανά εκπαιδευόμενο: 90€
Διαδικτυακά Σεμινάρια στα Social Media

Διδάσκοντες

Τμήματα




Επιστροφή

Για την αποτελεσματικότερη οργάνωση των Διαδικτυακών Σεμιναρίων στα Social Media, σας παρακαλώ να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανοιχτό και ανώνυμο και οι απαντήσεις του ΔΕΝ είναι δεσμευτικές.



 
Δ Τ Τ Π Π Σ spacerheight22 Κ
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30