Believe in yourself: inspire, influence and Interact

Ημερομηνία :
Έναρξη 08/04/2017
Λήξη 08/04/2017
Ώρα 12:00
Τόπος διεξαγωγής :
 
Είδος εκδήλωσης :
 Ομιλία
Ηλεκτρονική σελίδα εκδήλωσης :
 http://www.ouc.ac.cy/web/guest/s1/programme/epdim/news/archive/16897
  _self
Στην επικοινωνία δύο είναι οι βασικές αποστολές: να αναζητούμε τη μεγάλη ιδέα και ύστερα να την εφαρμόζουμε! Όποιος αναζητά νέα πράγματα, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να ανακαλύψει νέες ιδέες! Γιατί οι ιδέες βρίσκονται παντού!
 
Πιστεύεις πως μπορείς να εμπνευστείς την καμπάνια που θα κερδίσει αμέτρητα βραβεία; Πιστεύεις πως μπορείς να επηρεάσεις εκατομμύρια ανθρώπους;
Αν ναι, θα το πετύχεις! Αν όχι, ίσως δεν πιστεύεις στις δυνατότητές σου.
 
Διάλεξη με θέμα «Believe in yourself: inspire, influence and Interact» θα δώσει ο  Βασίλης Χατζηλίας, Marketing- Creative Expert στη Media Markt,
 
το Σάββατο, 08 Απριλίου και ώρα 12:00
 
παρουσιάζοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με την αξία της δημιουργικότητας στην επικοινωνία (και όχι μόνο).
 
Η διάλεξη θα γίνει στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ΕΔΜ521, «Στρατηγική Επικοινωνία», στην πλατφόρμα elluminate του ΑΠΚΥ, στην ενότητα ΕΕΔΜ, διαλέξεις επισκεπτών.
 
Λίγα λόγια για τον Βασίλη Χατζηλία:
Έχει σπουδάσει Marketing και Διαφήμιση.
 
Έχει πολυετή εμπειρία στο χώρο της διαφήμισης και σημαντικές διακρίσεις για τη δημιουργικότητα του.  Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκινάει το 1996 στην πολυεθνική εταιρεία Adel/Saatchi & Saatchi.  Το 1998 εργάστηκε στην Polytopo Advertising και εν συνεχεία, συνεργάστηκε με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες της Θεσσαλονίκης.  Εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρεία Leo Burnett το 1999 και στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις.  Από το 2001 έως το 2004 εργάστηκε στις εταιρείες Polytropo Advertising και στη Lamda Alpha Advertising, η οποία είναι μέλος του BBDO Group.
 
Το 2004 ξεκίνησε να εργάζεται στη διαφημιστική Karamella έως τον Ιούνιο του 2013 και στη συνέχεια συνεργάστηκε με τις διαφημιστικές εταιρείες Choose Advertising, Orange Advertising και τον κορυφαίο όμιλο επικοινωνίας στη Χώρα Ogilvy Group Greece.  Οι κυριότεροι πελάτους του όλα αυτά τα χρόνια ήταν: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Όμιλος ΕΡΤ, Procter & Gamble, Toyota, Cutty Sark, Coca Cola 3E, Toshiba, Όμιλος Γερμανός, Υπουργείο Πολιτισμού, MAD TV, Εκπαιδευτικός Όμιλος Ξυνή, Cosmote, MSD, Diageo.
Σήμερα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργική́ στρατηγική́ και τoν σχεδιασμό́ OnLine και offline campaigns για τη Media Markt, για το σύνολο της δημιουργικής στρατηγικής της Media Markt στα Social Media (Facebook, Twitter, Instagram κ.ά.) και την υλοποίηση καινοτόμων project.
Έχει δημιουργήσει την ελληνική έκδοση του παιχνιδιού «Pictionary».
 
Οι φίλοι του ΜΠΣ μπορούν να μας παρακολουθήσουν στο
https://eu1.bbcollab.com/m.jnlp?sid=2015063&username=&password=M.3C85F2D01D9D35615D76F5E9FC32DA