Πρόγραμμα Σπουδών ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ιστοσελίδα Facebook Π.Σ Κανάλι YouTube Π.Σ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ


Στόχος των μεταπυχιακών διατριβών είναι  η ανάπτυξη των μεθοδολογικών ικανοτήτων και η ερευνητική ωρίμανση των φοιτητών που επιθυμούν να επιλέξουν αυτήν την πορεία. Υπάρχει στην πράξη εκπαίδευση σε ερευνητικές μεθοδολογίες, ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα κάθε φοιτητή/ερευνητή. Τα μέλη ΔΕΠ – ΣΕΠ που αναλαμβάνουν τις μεταπτυχιακές διατριβές, καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια κατά την καθοδήγηση του φοιτητή, ώστε η ερευνητική διαδικασία να έχει την απαραίτητη ποιότητα και τα αποτελέσματά της να είναι δημοσιεύσιμα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

1. Παπαδημητρίου, Αφροδίτη (2013). «Η Λογική του Μέσου σε Αντιδιαστολή με τη Λογική του Κόμματος στην Κατασκευή και Παρουσίαση Τηλεοπτικών Ειδήσεων. Μελέτη Περίπτωσης: Υπόθεση Βατοπεδίου». Βαθμός: 9 (εννέα).

2. Διαμαντόπουλος, Κωνσταντίνος (2014) «Συγκριτική Ανάλυση της Κατασκευής της Εικόνας της Σχολικής Βίας στην Ελλάδα από την Τηλεόραση και το Facebook». Βαθμός: 9 (εννέα).

3. Ματσαγγίδου, Μαρία (2014),. «Φαινόμενα Βίας στις Ερωτικές Σχέσεις, Διαμεσολαβούμενα και Επηρεαζόμενα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης». Βαθμός: 9 (εννέα).

4. Μιλτιάδης, Χρίστος (2015). «Κοινωνικές Στάσεις και Αντιλήψεις των Φωτορεπόρτερ για την Αξιολόγηση της Σημαντικότητας των Γεγονότων, με Σκοπό τη Φωτογραφική Αποτύπωσή τους». Βαθμός: 8 (οκτώ).

5. Ζαρίντας, Αντώνης (2015). «Γραμματισμός στα Μέσα Επικοινωνίας - Στάσεις και Αντιλήψεις στην Ελληνική Πραγματικότητα». Βαθμός: 8,5 (οκτώμιση).

6. Κολοβός, Κυριάκος (2015). «Η Δόμηση και Χρήση Αρνητικών Ηθοτικών Επιχειρημάτων στις Προεκλογικές Εκστρατείες. Ανάλυση περίπτωσης: Οι Τηλεοπτικές Αναμετρήσεις Υποψηφίων στις Κυπριακές Προεδρικές Εκλογές του 2008 και 2013». Βαθμός: 10 (δέκα).

7. Μηνά, Αναστασία (2015). «Η Διαλεκτική της Εικόνας της Κύπρου και της Εικόνας του Τραπεζικού της Τομέα εν Κρίση: μία Ποσοτική Ανάλυση Περιεχομένου στα Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης». Βαθμός: 10 (δέκα).

8. Ματεγάκης, Βίκτωρ (2015). «Προς ένα Προδραστικό Μοντέλο Διαχείρισης της Επιχειρηματικής Φήμης: Η Περίπτωση του ΟΠΑΠ κατά την Φάση της Ιδιωτικοποίησης». Βαθμός: 7,5 (επτάμιση).

9. Τάκας, Μάνος (2015). «Απόδοση Αιτιότητας και Στρατηγικές Πλαισίωσης στον Κοινοβουλευτικό Λόγο περί Μνημονίου.». Βαθμός: 10 (δέκα).
 
10. Τσαγγάρης, Ιάκωβος (2015). «Η Ελληνοκυπριακή Κοινότητα μέσα από τον Τουρκοκυπριακό Τύπο- Απεικονίσεις Ετερότητας και Ταυτότητας - Μια Ανάλυση Περιεχομένου». Βαθμός: 10 (δέκα).

11. Βιολάρη, Γρηγορίου Αντρούλα (2015). «Η Χρήση των Συναισθημάτων στις Αναρτήσεις των Εταιρικών Σελίδων στο Facebook ως Μέρος της Διαδικασίας Δημιουργίας Ισχυρών Συναισθηματικών Δεσμών μεταξύ Καταναλωτών και Μάρκας σε Διαφορετικά Πολιτισμικά Περιβάλλοντα». Βαθμός: 9 (εννέα).

12. Καρακίτσιου, Γεωργία (2015).  «Στρατηγική Επικοινωνίας για την Αντιμετώπιση του Bullying/Sexting στα σχολεία». Βαθμός: 8,5 (οκτώμιση).

13. Προδρόμου, Άννα Ηρακλείδου (2015).  «Gender, Llanguage and Power in the Public Sphere Surrounding Online News: a Cross-cultural Comparison». Βαθμός: 8,5 (οκτώμιση).

14. Ασλανίδου, Αναστασία (2016). «Η Δυναμική της Δημοσιογραφίας στον Επαναπροσδιορισμό του Τουριστικού Προϊόντος σε Περίοδο Κρίσης – η Περίπτωση της Κύπρου». Βαθμός: 10 (δέκα).
 
15. Μυλόρδου, Γεωργία (2016). Επιθέσεις και Αρνητισμός στον Κυπριακό Πολιτικό Λόγο κατά τις Προεδρικές Εκλογές του 2013. Βαθμός: 9 (εννέα).

16. Παύλου, Ελένη (2016). «Η Προπαγάνδα στην Εποχή της Δικτυακής Κοινωνίας: Κριτική Αξιολόγηση της Χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης από το ISIS». Βαθμός: 9 (εννέα).

17. Πετράς, Βασίλης (2016). «Εκπαίδευση και Τεχνολογία: Διερεύνηση της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (TPACK) σε εν ενεργεία Έλληνες και Ελληνίδες εκπαιδευτικούς και της σχέσης της με τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις τους». Βαθμός: 10 (δέκα).

18. Σκεύη, Ειρήνη (2016). «Στρατηγικές Απολογίας στον Λόγο των Ευάγγελου Βενιζέλου, Αλέξη Τσίπρα και Γεωργίου Α. Παπανδρέου για την Μνημονιακή Εμπλοκή: μία Ρητορική Ανάλυση». Βαθμός: 10 (δέκα).

19. Λώλος, Νίκος (2016). «Πολιτιστικός Σχεδιασμός και Επικοινωνιακή Πολιτική των Μουσείων. Η Συμβολή τους στην Τοπική Βιώσιμη Ανάπτυξη: Η Περίπτωση του Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας». Βαθμός: 6,5 (εξήμιση).

20. Αρακλησιάνου, Ελευθερία (2016). «Πότε  και  Πώς  το  Σχολείο  Γίνεται  Είδηση;  Απεικονίσεις  της  Εκπαίδευσης  στην  Ειδησεογραφία  της  Ελλάδας  την  εποχή  της  Μνημονιακής  Κρίσης». Βαθμός: 7 (επτά).

21. Κωνσταντίνου, Μαρία (2016). «Η Λογική των Μέσων σε Αντιδιαστολή με τη Λογική των Πολιτικών Κομμάτων της Κύπρου στην Κατασκευή και Παρουσίαση Ειδήσεων στον Τύπο.  Μελέτη περίπτωσης: Δημοσιοποίηση από τη Βουλή της Λίστας με τις Εκροές». Βαθμός: 5 (πέντε).

22. Μέλιος, Νίκος (2016). «Rebranding Piraeus: Το Πολιτισμικό Απόθεμα της Πόλης ως Μοχλός Αλλαγής της Σύγχρονης Ταυτότητας και Εικόνας της στο Πλαίσιο της Κοινωνικοοικονομικής της Ανασυγκρότησης». Βαθμός: 8,5 (οκτώμιση).

23. Μιχαλίτσης, Νίκος (2016). «Re-Branding Greece- Προς Αναζήτηση ενός Αποτελεσματικού Υποδείγματος Στρατηγικής Επικοινωνίας: Κριτική Παρουσίαση και Αξιολόγηση του  Nation Branding  στη Διαδικασία Επανατοποθέτησης  της Ελλάδας». Βαθμός: 8,5 (οκτώμιση).

24. Βαρσανίδου, Κυριακή (2016). «Στρατηγικό Σχέδιο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Γραφείου Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ)». Βαθμός: 6,5 (εξήμιση).
Μεγένθυση γραμματοσειράς dΣμίκρυνση γραμματοσειράς
Δ Τ Τ Π Π Σ spacerheight22 Κ
   
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31